Känner mig fräsh!

Hej allihopa!
Har precis tagit en 40minuters dusch, gud så skönt det var. När man har barn får man bara räkna med snabbduschar då (iaf jag) inte känner mig så jätteren. Men nu! Äntligen. Jag har användt hårinpackning, rakat mig, och bara stått där inne sjukt länge, superhärligt. Så nu är jag ren och fräsh inför big brother som börjar snart, då ska jag äta jordgubbar, muuuums! :D Anton har köpt TVÅ stora jävla chokladmuffins, baara för att läska mig. Tyvärr så lyckas han inte eftersom jordgubbar är det godaste som finns, hehe.

Prinsessorna ligger och sussar nu, undrar hur länge dom kommer sova inatt, :)
Men jaja, allt för mig.
Tänkte visa lite bilder på tavlorna jag köpte idag:
den med prinsessan på hänger över Yolines säng hon har också en bild på dom som var i tidningen :)
Och den här hänger över Yoannas, hon har även ultraljudsbilderna över hennes säng :)
Vi hörs imorgon, puss på er bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0