Kom precis hem!

Jag och mormor tog vagnen och gick ner till sjukhuset för barnen skulle på 3 månaderskoll! Allt såg jättefint ut och Yoanna väger nu 4300 & är 55 cm lång och Yoline väger 4380 & är 55,5 cm lång. Stooora tjejer ♥
Sen gick vi förbi affären och köpte frukt och frukost. Juste glömt att berätta att jag har börjat med viktväktarna, jag har fortfarande inte gått ner alla gravidkilon så skulle vilja komma igång med det nu, så räknar poäng vad jag äter varje dag och får bara äta 20 om dagen, superbra när man inte har tid att träna! Min mamma gick ner 24kg på 5 månader när hon gjorde det förut :)

Men jaja, nu ska jag äta lite frukt o mysa med tjejerna. Hade bra!

Bild från förut i vagnen, fina prinsessor som är 3 månader idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0