Kompisarnaaaa ♥

Hejsan!
Våran dag idag har sett ut såhär:
Tidigare idag gick vi ner på stan med gammelmorfar, jag köpte en ny väska, superfin! :)
Sen gick vi hem, åt lunch, matade tjejerna och sen kom mormor hem. Så vi såg på tv lite, sen matade vi dom igen och sen gick jag yoanna och yoline ner på stan igen och träffade Samanta, Therese, Rebecka och Ida. Yoanna och Yoline blev sen vääldigt otåliga så jag var tvungen att ringa mormor och be henne hämta oss. Så nu kom jag precis hem, har köpt presenter till neyo som fyller ett år idag, grattis lilla prinsen ♥

jaja, hoppas ni har haft en bra dag. Snart ska brudarna sussa, och sen ska mamma få sova hela natten, för dom ska sova hos mormor inatt, superduper skönt faktiskt!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hur gamla e dina döttrar nu??

2011-05-27 @ 20:26:17
Postat av: Frida

Hej hur gamla e dina döttrar nu??

2011-05-27 @ 20:26:35
Postat av: CajsaOlsson

Såg dig på stan idag ^^

2011-05-28 @ 00:42:25
URL: http://cajsafridaolsson.blogg.se/
Postat av: Alexhedlundd

Hej där, fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2011-05-28 @ 01:05:13
URL: http://alexhedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0