Lite smått irriterad

Hej på er!
Jag och mamma satt liksom och väntade på att han skulle komma, visst det är inte hans fel att han inte kunde komma. Men då han snart är 21 år borde han vara mogen nog att ta eget ansvar och iallafall ringa och säga att han inte tänkte komma, tänk vad annat vi kunde ha gjort, istället för att bara sitta och vänta på honom! Nej, jag blir faktiskt irriterad måste jag säga.
Han kommer säkert ner någon annan dag, men då ska jag tydligen bara acceptera det, eller tänk om han inte kommer då heller (?). Hans mamma skrev iaf att han hade köpt kläder till dom, tror det var hon (som förövrigt kommer ner nästa helg) men jaja, nog om det.
Snart kommer Samanta hit, kul! :D Vet inte vad vi ska göra riktigt, men nu ska jag ta upp och gosa med en glad Yoline, Yoanna sussar ännu. 

Och deras vikt och längd idag var:
Yoline: 5030g & 57,5cm lång.
Yoanna: 4900g & 57cm lång.

Så yoanna är lite mindre än yoline :)

Jag och samanta i sommras ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0