Mina fina döttrar

Yoanna och Yoline, eller med ett annat ord.. mitt allt. Vissa säger att när man blir mamma så förstör man sitt liv (speciellt som ung mamma, dåra) vadå? Prata inte med mig om mitt liv, för mitt liv ligger i sängen på morgonen och när man tittar ner möts man av ett leende, mitt liv har jag i famnen och vaggar även om klockan är 2 på natten, mitt liv är mina barn. Ingen och ingenting kommer någonsin ändra på det. Jag kommer alltid finnas här för er mina prinsessor, ni ska alltid få det bästa, alltid må bra och alltid veta att eran mamma kan ni faktiskt prata om allt med, och eran mamma kommer aldrig någonsin svika er. Det är konstigt att kärlek kan vara så starkt, det är konstigt och sååååå underbart. Jag ångrar inte mitt val att bli mamma, hur ska man kunna göra det? Även fast det är tufft ibland så får man så mycket tillbaka, även fast det egentligen inte är så mycket, jag menar.. ett leende från mina barn kan göra hela min dag, känner jag mig trött och hängig så gör det där lilla leendet att man känner sig så varm i hela kroppen och skulle kunna springa 10 maraton, så mycket kärlek. Jag älskar mina döttrar, mina fina döttrar.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh va fint skrivet Amanda! Jag tror, nej jag vet att dina döttrar kommer vara otroligt stolta över sin mamma när dom blir stora för all kärlek du ger dem och för hur stark du varit. Puss på er :)

2011-05-31 @ 16:31:09
Postat av: Charlotte! :)

Fyfan va fint skrivet Amanda! Blev lite rörd faktiskt... hehe. Kärlek till er! <3333

2011-05-31 @ 19:34:35
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/
Postat av: Louise maria jonasson

fan det va fint skrivet , <3 fick en tår i ögat !

2011-05-31 @ 20:22:02
Postat av: Diana

Fint skrivet!

2011-06-01 @ 14:08:00
URL: http://silverpearls.blogg.se/
Postat av: Rebecca

guuud vad fint skrivet! jag tror på er! kramis

2011-06-02 @ 21:53:34
URL: http://rrebeccabohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är verkligen en bra mamma Amanda!

2011-06-04 @ 10:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0