om mig själv!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Försökte få barnen att somna om igen.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
satt här vid datan

Det sista du sa högt: "jag vet inte"

Det senaste någon sa till dig: ''är det mammas eller?''

Vad har du druckit idag: ingenting

Vad var det senaste du åt:
en macka

Vad var det senaste du köpte:
hmm.. nya flaskor till Yoanna & Yoline, var det!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd ;)

Vad är det för väder hos dig nu:
Blåsigt :(


Godaste glassmaken: iiiiisglass! :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Sover du tungt: Aldrig.


Drömmer du mardrömmar: Det händer väl ibland.

Trivs du med ditt jobb: Har inget


Favoritklädsel: mjukiskläder :*

Favoritlåt just nu: har ingen typ, men saxobeat får jag väl svara då!


Vad ser du om du tittar till höger: en damsugare, gitarr, trappan, filtar, min tröja, min hårborste, ett skåp, guccis leksaker, tavlor och övervåningen ;D

Vad gör dig glad just nu: Inte ett skit! Barnen sover, jag har mensverk och ska till soc snart, jiiippiiie! eller?


Vad ska du göra härnäst: borsta håret och dra på mig lite smink

Höger eller vänsterhänt:
Höger


Humör just nu: sur, trött, "orkar inte gå t bvc-humör" men ändå glad på samma gång för att jag och älsklingen ska på stan idag! ska köpa present till mamma som fyller år på onsdag och vet vääärldens bästa!


Favoritgodis: Choklad alla gånger


Kläder just nu: svarta mjukisbyxor, svart linne & svart tjocktröja. sånhär dyster dag!


Sommarplaner: bo i tofta, va med anton och mysa med mina prinsessor och sola & bada såklart!


Hur många kuddar sover du med: 4


Spelar du något instrument: Nejdu


Morgon eller nattmänniska: då får jag väl, nu när man har småbarn, säga morgon OCH natt!

Vad är viktigast för dig: Min familj.


Är du kittlig: HAHA. Tror ni det eller? :)


Snarkar du: Nä, ibland tror jag.


Stjärntecken: Lejon


Äckligaste insekten: Spindlar och skaläckelbaggar.


Längtar du mest efter just nu: att klockan ska bli fyra så att soc har gått, anton har kommit, barnen äter och sen ska vi ner till stan! :D


Kommentarer
Postat av: sussie

Lycka till med soc idag. Hoppas att allt snart är slut och att det löser sig för det bästa.

2011-05-16 @ 14:39:21
Postat av: Linda

Gud vad vi är lika hehe =P, hoppas det går bra med soc och att du slipper dem snart =).

2011-05-16 @ 14:59:39
URL: http://tydio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0