Onsdag, en speciell dag idag!

För det är mammas födelsedag, hurra hurra hurraaaa! :D ♥

Igår kom Samanta hit, så vi pratade gamla minnen och matade barnen osv.. Hon gick hem typ klockan nio då kollade jag och mamma på desperate hosewives & big brother. Sen gick vi och la oss. Och gick upp och matade tjejerna 4 imorse, och då sjöng jag "ja må hon leva" för mamma hihi :)

Imorse fick hon ett utan mina paket, det var ett "dusch-ställ" eller vad man ska säga, med sugproppar så man kan sätta upp den i duschen för vi hade ingen sån och det störde mig, så man kan ju säga att det var en present till mig också ;) Haha. Men hon ska få en till sak sen som är superfin!
Anton kommer hit efter han har slutat skolan, sen kommer mamma hem och senare alla gäster som ska gratta mamma, ska bli kul! Har hört att Yoanna & Yoline har fått strumpor från New York av Petra + familj (min morbrors tjejs syster) haha, vet att du läser detta nu Petra. Så, tusen tack! Ska bli kul att se hur dom ser ut ikv :D

Hoppas ni får en bra dag, ska försöka bli bättre på att lägga upp nya bilder. Men har typ inte tid :((

Jag och Samanta (gammal bild) snygga tjejer på bussen till skolan! ;)

Kommentarer
Postat av: Louise maria jonasson

grattis till henne då ! :D hoppas hon haft en bra dag :) <3 , såg skorna på fb förut . skit fina ! :)

2011-05-18 @ 20:48:50
Postat av: Louise maria jonasson

grattis till henne ! :) hoppas hon fått en underbar dag :) och såg skorna på fb , super tuffa !

2011-05-18 @ 20:49:35
Postat av: samanta

sjukt underbar och fin bild bästis <3

2011-05-19 @ 15:39:32
URL: http://oolydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0