ooooh happy daay

Hej allihopa!
Så måste man gå upp vid 6 idag, häärligt (?). Tjejerna sover igen, men eftersom vi ska till bvc klockan tio så kändes det inte som någon idé att gå och lägga sig, måste fixa med massa grejer här hemma, städa blandannat. För idag kommer ju deras bio-pappa.. Jag vet inte varför, men har någon konstig känsla i kroppen att han inte kommer komma, jag vet ju hur han funkar och jag vet hur det har varit förut, så för mig kan jag inte bara tänka mig att han skulle ändras sådär pang-bom. Men, vi kan ju alltid hoppas på det iallafall!
Jaja, så ser våran dag ut: Bvc och besök! Ha en underbar dag, finisar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Louise maria jonasson

lycka till <3

2011-05-30 @ 12:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0