säger absolut inte emot mig själv

Det var någon av er som skrev det, pga av att jag sätter på dom olika. Man kan se väldigt olika på denhär saken och visst att jag snackar om egen identitet, men när dom är såhär små så är det inget som påverkar varken dom eller någon om dom ser identiska ut. Jag menar när dom är äldre, då är det viktigare tycker jag. Nu förstår dom ändå inte, det är inte heller någon som skulle kunna påpeka om dom gör något fel (och då säga till fel person som jag pratade om). Förstår du nu vännen? Jag tycker lika kläder är supersött och det kommer jag fortsätta med tills dom säger till att dom inte vill ha lika längre, och sen behöver dom ju inte alltid ha på sig samma kläder. Någon av er sa också att en kan använda lika och en rosa kläder, men jag tycker själv att rosa färg är finare och kan därför inte låta någon av dom använda lila, jag är verkligen jättefjantig när det gäller rättvisa angående mina barn. Tex om jag har två olika pyjamasar fast med samma ungefär tex en med nalle puh och en med tiger, då får dom använda varannan gång!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0