Sakerna jag köpte

Min förlovningsring, Dicks guld och silver, 500:-
Bamsestrumpor (köpte ett till paket också, med katten jansson och bamses tjej, hihi men dom har på sig dom idag så tog inte kort) Men dom kostade 80 kr st på Kappahl.

Söta strumpor, Cubus, 80kr.

Två bodysar, Cubus, 99 kr tillsammans.
Ett armband, Friends, 200kr.
En Thomas sabo berlock, 200kr.
Två daughter berlocker, Guldfynd, 150 kr tillsammans.
Fick den här på köpet på Guldfynd när jag köpte dom andra två, för det var ta tre betala för två ;D

Jag på Julia Hultgren.

Älsklingen testar ett par byxor i väntan på våra ringar.

Fick en fråga också:
Vill bara säga att det va väldigt fina bilder på din blogg men sen undrar jag lite över hur har du råd att shoppa så mycket som du gör? jag jobbar heltid och har sällan råd med nåt annat än saker till barnen, man själv får helt enkelt vänta. Hur har du råd att handla typ jämt?
Handlar jämt? När har du sett att jag gör det :p Det gör jag verkligen inte, jag har 1500/2000 kr till mig själv i månaden, sen så bor jag hemma hos mamma så jag behöver inte betala hyra, mat eller något sånt.. Vilket är väldigt ekonomiskt för mig. Men lägger också undan typ 6000 kr varje månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0