Samanta gick precis hem

Godkväll allihopa ♥
Min bästis gick precis hem, vi har suttit och pratat om nästa lördag då hon ska ha födelsedags fest, vi pratade om vad vi skulle ha på oss, hur vi skulle göra för att saker inte skulle bli stulna och andra nödvändiga saker att planera lite i förväg. Tror att Ronjah, min frisörkompis ska fixa mitt hår också, superduper! Vi kommer bli så snygga säämi ;D ♥
Får barnvakt av min kära mor, bästa bästa mormor! Vissa kanske bara "ååååh skaru gå på fest när du har baaaarn wäwäwäwäää" och tycker det är något konstigt med det. Då vill jag bara säga nu i förväg att jag kommer komma hem på kvällen och sen ta hand om Yoanna och Yoline precis som vanligt :)! Det är faktiskt viktigt, även om man är mamma och älskar sina barn över allt annat, att få umgås med kompisar och bara få slappna av ibland, då att vara mamma är ett heltidsjobb som kräver mycket energi och krafter. Så tycker det ska bli skönt, för varje gång jag är iväg på bio med älsklingen tex så tänker jag på Yoanna och Yoline heeela tiden, smsar mamma "hur gåår det? mår dom bra? vad gör ni? skicka bild på dom!!" osv osv.. skulle kännas skönt om man kunde slappna av för en kväll bara, ni som är mammor förstår mig säkert? Och jag kommer såklart (hynsiga mamman som jag är) sakna tjejerna skiiitmycket och bara krama och pussa på dom när jag kommer hem, hihi. 

Men det skall iallafall bli jätteroligt! Anton skall följa med också. :)

Nu ska jag städa undan lite här, och sen se big brother.

Fina fina döttrar
Hoppas ni har haft en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: kicki

Vad tjejerna är söta. Vilken tur du har som har så fina barn :D

2011-05-30 @ 22:07:16
Postat av: Sofia

Förstår precis!

Hur gamla är dina fina flickor ? :)

2011-05-30 @ 22:09:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0