Saxobeat

Kom precis hem, gick till tandläkaren.. Jag som har världens tandläkarskräck, men det gick superbra ändå! Påvägen hem gick jag förbi Samantas (min bästis) balkong och såg att hon satt där så jag ropade på henne så kom hon ner och vi stog och pratade lite. Bestämde också att vi skulle träffas i helgen :)
Barnen ligger och sover så jag ska sätta mig och läsa min FRIDA-tidning som jag fick hem på posten idag. Såg också att resten av barnens kläder hade levererats idag så blir väl att åka och hämta dom sen ikväll.

Bjuder också på min nuvarande favoritlåt:



Alexandra Stan - Saxobeat!

Kommer nog bli den låten jag lyssnar sönder vid poolen i sommar.

Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att välja film och trycka på play!

2011-05-11 @ 15:12:34
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0