Slipper dom snart! :D

Hej allihopa!
Vi var ju nere vid bvc förut, min bvcläkare var jättebra och rättvis, hon berömde oss och sa att hon inte alls såg något promblem överhuvudtaget! Tack, att någon (förutom min familj) kan göra saker rättvist i detta sammanhang. Sen kom soc hit och vi pratade lite, dom träffade ju Anton också. Dom sa också att vi bara ska ha 1 möte till sen är det färdigt, plus ett möte då jag får sammanfattningen på ett papper. Dom såg inte heller något problem här hemma och det känns så underbart skönt att dom såg det som det verkligen är, till skillnad för vissa andra.

Om en timme ska barnen ha mat, sen ska vi dra oss ner mot stan. Ska köpa en present till min fina mami som fyller år på onsdag, Anton ska nog också köpa något ;) Vet att du läser nu mamma och vi har världens bästa present som vi har kommit på till dig! Hihi. 
Sen kommer iaf mamma till stan, hon ska gå hem från jobbet idag och tar barnen med sig hem i vagnen så att jag och Anton kan få lite egen tid.. Ja, jag vet jag har världens bästa mamma! Älskar dig ♥

Är på såååå bra humör nu, ingentiiing (!!!) kan förstöra min dag idag, hoppas jag hehe.
Jaja, hoppas ni har haft en bra dag och fortsätt ställ frågor i frågestunden lite längre ner. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Louise maria jonasson

du är fan en stark mamma , som har tvillingar och som också ska lyssna på folk dom bedömer dig till att va en dålig mamma utan att egentligen veta sanningen . tycker dom kan läsa din blogg !

2011-05-18 @ 20:52:18
Postat av: Louise maria jonasson

du är fan en stark mamma , som har tvillingar och som också ska lyssna på folk dom bedömer dig till att va en dålig mamma utan att egentligen veta sanningen . tycker dom kan läsa din blogg !

2011-05-18 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0