Stora tjejer

Godmorgon allihopa!
Var ju på bvc igår och Yoanna väger 4080 och är 54,5 cm lång och Yoline väger 4075 och är också 54,5 cm lång. Mammas tjejer, ni har blivit så stora :) ♥

Fick en fråga angående kläderna jag beställde, "vill jag verkligen ha likadana kläder till mina barn" 
Svar: JA. Annars hade jag förmodligen inte köpt det? Dum fråga.

Hur är det annars idag med er? På gotland är det KASST väder, :( Men ska till affären sen, kanske träffa Lollo (en kompis) ikväll också, myyysigt. Har saknat henne ♥

Hade bra, hörs sen.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: c

åh sötisen! är hennes öga alltid sådär?

2011-05-05 @ 10:09:56
Postat av: Anonym

Menar mer varför bara? :)

2011-05-05 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0