Svar på frågestunden

Röker du i närheten av Yoanna och Yoline?
btw: älskar din blogg!
Utvecklas dom lika eller är det någon av dom som utvecklas snabbare?
Älskar din blogg den är bäst!
Vem byter blöjor mest? Du eller Anton? Hehe kram
Hur ser du skillnad på dem, med tanke på att dem är enäggstvillingar?:) Y&Y är jätte söta!
vad skulle dom heta om det blev två killar och om det blev en kille och en tjej? :) älskar din blogg och dina döttrar är verkligen ursöta! Kram :)
Hur ser din dag ut med Y&Y? :) Nu syftar jag på, har ni några speciella tider då dom äter osv.. :) varför laddar du aldrig upp en bild på dig när du håller y&y? :D Skulle vara trevligt att se, ps älskar din blogg!! :)
När planerar du på att börja ge Y&Y smak-portioner?
Många idag börjar för tidigt enligt massor av undersökningar. Man ska helst börja ge smakisar efter de är 6 månader. Bäst är att vänta till 6-8 månader.
Om du vill veta mer så är det bara att fråga! :)
Kram!
Vill du ha fler barn i framtiden?
Röker du i närheten av Yoanna och Yoline?
btw: älskar din blogg!
Absolut inte. Ifall jag är ute och går så brukar jag stå en bit ifrån barnvagnen.
Tack vännen ♥

Utvecklas dom lika eller är det någon av dom som utvecklas snabbare?
Älskar din blogg den är bäst!
Dom är precis lika snabba i utvecklingen, ganska otroligt egentligen. Att två människor kan vara så lika varandra, det är faktiskt väldigt coolt! :)
Tack hjärtat ♥
Vem byter blöjor mest? Du eller Anton? Hehe kram
Vi byter blöjor varannan gång. En gör mat, den andra byter blöjor. KramKram!
Hur ser du skillnad på dem, med tanke på att dem är enäggstvillingar?:) Y&Y är jätte söta!
Jag kan inte säga med all säkerhet att jag ser skillnad på dom helt, men på något sett så brukar jag kunna se det. Vet inte vart, vet inte hur, bara gör det. Men det händer ju dock att man gissar fel någon gång och därför har jag målat Yoannas stortånagel rosa, skulle ju inte vara en höjdare att blanda ihop dom. ♥

vad skulle dom heta om det blev två killar och om det blev en kille och en tjej? :) älskar din blogg och dina döttrar är verkligen ursöta! Kram :)
Om det blev två killar skulle dom heta Emilio och Liam, jättefina namn. En av varje är svårt för mig att säga nu, men helt ärligt.. Yoanna & Emilio hade jag bestämt, känns så orättvist mot Yoline.. Men så hade jag tänkt, nu är båda lika mycket värda för mig. Det har dom såklart alltid varit, men ni förstår säkert!

Hur ser din dag ut med Y&Y? :) Nu syftar jag på, har ni några speciella tider då dom äter osv.. :) varför laddar du aldrig upp en bild på dig när du håller y&y? :D Skulle vara trevligt att se, ps älskar din blogg!! :)
En vanlig dag hos oss.. Hm, det kan vara så olika, eftersom dom inte har några speciella mattider, det kan variera ibland varannan timme men oftast var tredje äter dom. Så blir det mys bus och en prommenad där imellan, sover middag en gång på dagen oftast också. Och sen går dom och lägger sig runt 7-9 tiden och sover fram tid 4 eller 5 på morgonen :)

När planerar du på att börja ge Y&Y smak-portioner?
Många idag börjar för tidigt enligt massor av undersökningar. Man ska helst börja ge smakisar efter de är 6 månader. Bäst är att vänta till 6-8 månader.
Kram!
Jag tänkte börja med en sked när dom är lite mer än fyra månader och blanda ut det med lite modermjölksersättning så att dom känner igen smaken och förstår att det är mat och inga äckliga vitaminer tillexempel :) Okej! Det har jag aldrig hört förut. Men alla föräldrar har ju olika regler, och det är nog bäst att göra som man känns bäst själv då man känner sina barn bättre än någon annan. Det är säkert skillnad från barn till barn också.

Vill du ha fler barn i framtiden?
Absolut! Jag älskar barn. Jag och Anton brukar prata om det ibland vi sitter och planerar namn, har kommit på jättefina: Thea, Wilma, William och så vill ju jag Emilio men inte det vill inte Anton. Vet ni en galen sak? Vi har tillochmed börjat "tjaffsa" om hur vi ska göra på natten osv... Haha, galet! Men till frågan, absolut vill jag ha flera barn i framtiden, ett eller två till :) Men det dröjer ännu ett bra tag tills det händer dock!



Vi tackar för alla frågor, hoppas ni är nöjda med svaren. Var det något ni inte förstod eller som jag inte svarade på klokt så skriv bara och "klaga", haha. 

Big love♥

Kommentarer
Postat av: sofie

Svaren va jätte bra Lycka till i framtiden med dom små änglarna<3

2011-05-17 @ 15:12:47
URL: http://blondinsoffe.blogg.se/
Postat av: sofie hahhah igen:P<3

Jag tänkte bara säga att jag tycker du Verkar göra ett jätte bra jobb!

Själv är jag trilling så jag förstår om de kan vara svårt ibland:P<3

2011-05-17 @ 15:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0