chill

Hej!
Igår var det min o gurras tvåmånadersdag, och det hände massa skit. Var asnervös hela kvällen igår och mådde piss, tur att jag hade min älsklings samanta här! :) Vi gjorde segerdansar o HO HO HO hahaahh. 

Ahh.. men gurra kom hem runt 11 igår iaf, så gick vi typ o la oss direkt nästan.
Nu har jag precis duschat, vi ska mata dom snart. Sen vid 3 ska gurra ner t stan o träffa sin pappa och handla. så då ska vi bara va här hemma och ha tråkigt i en timme, dom kommer va övertrötta runt 4 tiden, jobbigt att va själv med dom då... men aja! 

Sen ikv blir det mys framför tvn. ska se så mycket bättre.

hoppas ni får en bra dag, puss.

Kommentarer
Postat av: sam

jaa, men vi kunde inte segerdansa när han kom hem :( <33

2011-11-05 @ 15:59:41
URL: http://ssamanta.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad hade hänt?

2011-11-06 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0