dagen

Hej!
Idag var vi på stan, köpte massa mat på coop först. sen gick vi o mötte ille & jacob o så stog vi o väntade på eken vid bingan. så kom han o vi gick hem t mig, satt här o chillade ett tag o jag tvättade också :) sen drog gurra o eken ut med barnen, för eken skulle ner till båten o hämta sin brud.
så kom samanta hit till mig o vi lekte. gurra o barnen kom tillbaka med brunk också. så satt vi hemma hos mig nåra timmar o va med barnen & lite. sen natttade ja o gurra barnen. o nu drog han iväg med brunk,eller de va väl en timme sen. hoppas hoppas hoppas hoppas, SNÄLLA GUD!

nu blir det väl att sitta med en klump i magen hela kvällen som vanligt varenda jävla fredag, tack för att du förstör min kväll. älskar dig med.
TJAAADÅ

Kommentarer
Postat av: Wilson

Ursäkta nyfikenheten men varför fredagsångest ?

2011-11-18 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0