Dagen!

Hej allihopa! :)
Idag hämtade barnens farfar och hans tjej upp oss så åkte vi till gustavs mormor och morfar och fikade. Trevligt! Dom är så söta allihopa :) Vi var där i några timmar, sen åkte vi hem. Så har vi bara varit hemma. Nattade barnen för ett tag sen, dom var supertrötta! Och nu är gustav och äter middag med hans pappa & hans pappas tjej. Jag skulle egentligen följa med, men det blev lite tätt med tid. Hade inte hunnit fixa mig eller något. Ikväll ska jag och Gustav på bio också och se tintin 3D han har tjatat om det sen han kom ner till Gotland typ, hahaha. Så jag ska äta mat, sen ta en dusch och fixa iordning mig inför kvällen. 
Var förbi lägenheten och skulle se om dom gjort något nytt, men det hade dom inte. Förutom att tagit bort allt papper från golven. Så gissar på att dom börjar lägga det nya golvet nästa vecka! :D 

Men här får ni iallafall lite bilder från idag:




Yoanna




Yoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0