det regnar här i visby idag

Godmorgon! :)
Väntar på att brudarna ska vakna, dom somnade en stund igen. Så ska dom äta lunch om typ en halvtimme sen ska vi ta en prommis (tror jag) till Ica Maxi! MEN det regnar som faaan, o de suger verkligen.. men aja. Måste köpa barnmat o blöjor och lite sånt. 

jag mår fortfarnade dåligt, asså är svinförkyld & höll på att svimma förut. goshhhhhhhh hatar att va SJUK! måste bli bättre tills fredag iaf. Annars, kill moi! 

Och jag håller med er som kommenterat om min korsett, det skulle lika gärna kunna varit en tröja/linne. Vissa folk överreagerar, för att dom inte har något annat för sig. ;)

yoanna
**
yoline

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina bilder! :) Undrar bara om du kan se skillnad på tjejerna bättre nu? Älskar din blogg :)

2011-11-20 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0