Julstress!

Godkväll!
Tjejerna somnade typ nyss, så nu sitter jag och lyssnar på musik & sjunger haha! :) 

Alltså, jag älskar julen. All mat, ljusstakar, julstjärnor, gran och allt annat julpynt, snön (när det inte är snöstorm!). MEN det är så jävla stressigt, får panik av alla julklappar som skall köpas! Nu har jag bara köpt julklappar till gurra för lite mer än 700 kr men ändå haha och ent till mamma. Så ska jag o Gustav dela på julklappar till Yoanna & Yoline som vi har hittat för typ 1200! (DOM ÄR TVÅ, glöm inte de) Och sen ska jag ännu köpa grejer till min mormor & morfar, mamma (igen), pappa o dom och tessa (alla ska få samma sak). O vet inte när det blir klart, en grej jag beställt ;) Nu blir ni nyfikna va va va? Och så ska jag köpa julklappar till Samanta, Rebecka, Charlotte, Ronjah & min syster Ida & Sarah. Knaaaas! Mina pengar kommer va sluuut. PLUS att jag vill köpa en ny vagn jööhhh.. aja :p 

Ikv ska jag färga samantas hår iaf, nu är det inte låångt kvar tills stoffes fest. Fan vad jag längtar! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Jessika

aaah förstår vad du menar.. stress stress.. men har slutat köpt presenter till vännerna osv. de funkar inte ekonomiskt. :/ man skulle vilja va miljonär såhär års :P

2011-11-23 @ 18:50:04
URL: http://jessikajames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0