Lunch

Godmorgon!
tjejerna vaknade klockan FYRA imorse och ville verkligen inte somna om. så vi satt uppe till kl 6 typ o då blev dom trötta sen somnade dom till halv åtta, sköönt! vissa dagar somnar dom inte om alls :p haha. 
Nu har dom precis ätit frukost, så jag ska ta en dusch snart. För idag ska vi till tofta och äta lunch eftersom det snart (vet inte vilken dag) det är farsdag.

igår var jag hos samanta, hon färgade mitt hår najjjss! sen såg vi idol. men jag gick o mötte gurra kl 9 så såg inte klart men HÖRDE att andré åkte ut, FucK MY LIFE. bye

Kommentarer
Postat av: Patience - 18 & mamma till Damien

Idol har tyvärr inte varit så dåligt som iår -.- Sjunger falskt, glömmer texten osv.

2011-11-12 @ 10:13:58
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0