Patetiska fjortis

Fick en kommentar i inlägget under där ngn brud sitter och yttrar sig bakom skärmen på MIN BLOGG. du skriver bla att jag har börjar provocera sen ÄCKLET kom in i bilden, (det är då Gustav). Ursäkta men vad har du för rätt att kalla min pojkvän äckel när du inte ens känner honom. Du drog oxå upp att han har suttit på behandlingshem, och ja det har han! Men han har ju kommit ut därifrån nu och han är klar med sin behandling!! Sen har du heller INGEN ANING om varför han var där, så knip igen. Och JA, vi har en jävligt ljus framtid framför oss, har en egen lägenheten som just nu totalrenoveras, ska börja plugga nästa år båda två, barnen på dagis osv. Tillskillnad från DIG som inte har något bättre för dig än att sitta och skriva massa skit på min blogg? Du är 96à & gravid, eller hur var det? Du är ett jävligt bra exempel på omognad. Du ska bli mamma, och du vet väl att du ska föregå med gott exempel? Eller... du kanske inte ens förstår vad jag menar. ANYWAY, hjärndöda människor som du kan omedelbart sluta läsa min blogg om den är så jävla dålig. Nu kommer du säga "du ska också föregå med gott exempel, och du skriver ju massa skit till mig nu", men vet du vad? Det är aldrig fel att stå upp för sig själv eller försvara sig som jag gör nu. Detta är bara rätt, men det du gör när du skriver att mina barns pappa är ett ÄCKEL fast du inte ens känner oss, det är fel, för mycket fritid och allmänt jävla idiotiskt. FAN VAF LACK JAG BLIR!! in o läs hennes blogg också: blivandemoder.blogg.se, varsågod, där fick du lite besökare.


Kommentarer
Postat av: elin

blir så trött på folk som skriver sånt!, jag kan säga, du amanda är myyyycket mer mognare än henne! du har två små fina barn, och en pojkvän, och en lägenhet!,



hon bor väll hemma med hennes föräldrar? ;), ha det bra ♥

2011-11-07 @ 13:27:21
Postat av: Linn

Men vafaan?:s Varför får vissa för sig att det är okej att skriva massa skit till någon annan? det är aldrig någon som hade sagt något face to face men på en blogg är det helt plötsligt okej att hålla på så? Stört.

2011-11-07 @ 14:27:35
URL: http://linnromell.blogg.se/
Postat av: jessika

haha troir hon är ett påhitt. hon visar ju aldrig sitt anssikte:P

2011-11-07 @ 17:00:42
Postat av: linn

skit i henne, både du & Gustav är toppen föräldar!

2011-11-07 @ 19:17:48
Postat av: Louise Jonasson

Du ska ju verkligen inte ta åt dig iaf. Den lilla .. tösen , vill ha hemundervisning för att hon inte orkar gå upp på morgonen när hon ska till skolan , aa då är de ju smart o skaffa barn , för då får man ju sova ! hon verkar ju iaf inte va medveten om vad hon har gett sig in på . Stakars barn säger ! Och du har iaf pojkvän och snart ett fint hem o fina barn :) och om han har bott på behandligshem ? Blir så trött på folk som drar alla över en och samma kant , bara för att han bott där betyder de ju inte att han gjort något dåligt, det finns ju så många anledningar till varför man kan behöva bo där , och tycker inte att små snorungar ska yttra sig om något dom inte vet något om , hon kan ju faktiskt råka slänga ut sig något som kan såra när hon faktiskt inte vet något. PLUS att nu tydligen så behåller hon barnet pga att hon är emot abort , men HALLÅ ? hon tycker att de är fel och att man inte borde döda ett barn för att de är mord , men är man inte redo så är man inte de . Och man är mer mogen om man kan ta ett beslut som inte påverkar sitt barn negativt . Alltså är man inte redo att ha barn så ska man ju ta bort det om man känner att man inte vill offra sitt liv , sen påbörjar man ju ett nytt liv men alla är ju inte redo för de livet o alla vill inte gå in i de livet . och då vet jag inte riktigt hur hon kan tycka att det är egoistiskt att göra abort . då tänker man ju iaf på barnets bästa.

2011-11-07 @ 21:09:03
Postat av: e

Strunta i alla galningar bakom skärmen som det enda de vill är att såra dig. Kör ditt eget race, du är en grym mamma och en grym person! Puss!

2011-11-08 @ 00:26:51
URL: http://emmahallbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror denna "blivandemoder" är fejk.

Hon visar aldrig ansiktet, hon fäller väldigt spydiga och elaka kommentarer på flera bloggar jag läser.

Hon la upp en bild på barnkläder ifrån HM. Lite rolig grej var att flera av kläderna hon skrev att hon hade nu skickat efter är slut! Kanske inte har någon betydelse men vet att ena bodyn varit slut ett bra tag då jag velat beställt den själv.

Så hon är nog fejk för att provocera med sina korkade inlägg som tex det hon skrev om kejsarsnitt! Ta verkligen inte åt dig!! Du är fruktansvärt stark (brukar läsa din blogg)

2011-11-08 @ 13:45:40
Postat av: Linda

Du är bäst! Låt ingen annan få dig att tro motsatsen, hon har varit på mig också, den lilla flickan, bara att skaka av sig det och fortsätta leva livet.

2011-11-08 @ 22:44:19
URL: http://tydio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0