tagit av christofferforsman.blogg.se :)

Har du:
Någon som förstår dig? - Ja!
Någon som du saknar? - Ja, familjen i Norge.
Någon som du hatar? - Japp.
Vem kramade dig senast? - Yoanna :)
Vem pussade dig senast? - Gustav
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem var hemma hos dig senast? - Samanta
Vem var du hemma hos senast? - Samanta
Har du några kärleksproblem? - Nej, inga problem. men det kan inte alltid vara perfekt!
Har du pratat med någon idag? - Yeees
Har du gråtit idag? - Nej
Har du skrattat idag? - Ja :D



Jag:
Är singel? - nej
Svär ofta? - iblaaand ;)
Sjunger i duschen? - Ja haha
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - LÄTT!
Skrattar åt dina egna skämt? - Ja -.-
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Ja

Har du:
Piercingar? - ja, i öronen, naveln & tungan.
Syskon? - Ja, 2 st :)
Jobb? - Mammaledig
För många vänner? - Tillräckligt
Rymt hemifrån? - Ja, rymde till stockholm en gång med S & T för typ 2 år sen.
Färgat håret? - Ohyes!
Bra självförtroende? - ja.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja 
Varit kär? - Ja 
Dumpat någon? - Nej
Gjort något olagligt? - Japp
Somnat i skolan? - Nej
Brutit ett ben? - Aldrig!
Tappat bort mig i min hemstad? - Nej 
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja 
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja 
Smugit ut utan lov? - Mååånga gånger
En hemlighet som ingen annan vet? - Japp
Sovit en hel dag? - Nej
Somnat gråtande? - ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Japp heh
Blivit generad inför folk? - ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja
Ätit musslor? - Nej blä
Haft ett förhållande i under en månad? - jag tror det
Blivit kallad player? - neepp
Färgat ditt hår svart? - ja



Vad:
Längtar du till mest just nu? - Christoffers fest, julafton, nyår & flytten
Ska du göra i helgen? - Ska på stoffes fiesta på fredag :D
Gjorde du igår? - Va bara hemma med barnen och älsklingen.
Ska du göra i sommar? - Inga speciella planer ännu.
Har du för mobil? - Iphone 4
Vad köpte du senast? - godis, cigg & våtservetter.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - ringa polisen

 


Vem/vilka:
Slog du senast? gustav ;)
Fick du sms från senast? Samanta
Pratade du med i telefonen senast? - fortfarande mamma
Älskar du? - Min familj & mina vänner.
Skulle du kunna göra allt för? - Mina barn
Var du med senast av det motsatta könet? - Gustav
Kan du lita på mest? - samanta
Vet mest om dig? - Mamma & samanta.
Sov du tillsammans med senast? - Min baaaby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0