Tråkig kväll!

Hej.
Gick till stan förut och hämtade först upp min syster Ida på hennes skola. Sen gick jag hon & barnen på stan, jag köpte 2 julklappar till min älskling. :) Jääättefiiint! Hoppas han blir glad, men det tror jag ;)

Sen träffade jag Josefine och hennes lilla Jacob när jag gick till stan också, åååhhh så sööt! ♥ 4 månaders, PREMATUR (för tidigt född, som y&y, alltså plutteliten) åååh.

Nu är gustav hos sin kompis sam på gråbo och han kommer hem runt tio, så vet inteee vad jag ska hitta på nu ikväll. Men ahh.... fett TRÅKIGT! Går ingenting på TV heller :( Men aahhhhja...

Tog 50 minuter för Yoanna att somna ikv, hon ställer sig bara upp i spjälsängen hela tiden, asjobbigt :p men tillslut fixade jag lite mera välling och matade henne och då somnade hon i min famn.

Ajaaaaaaaaaaa............ kan lika gärna skriva vad som händer i slutet på veckan har ändå inget för mig ;p
Torsdag: fixa mina o samantas naglar.
Fredag: förkrök hos miiig med Samanta, gustav, adam & brunk (kanske kakan oxå) sen till christoffer på fest :)
Lördag: flytta in möbler i lägenheten :D wiiihuuuu!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0