vissa dagar är jobbigare än andra

Godmorgon!
Inatt sov jag med Yoline och Gustav med Yoanna. Yoanna vaknade kl 2, så tog gustav ut henne på bäddsoffan o sov med henne där. 10 minuter senare vaknar Yoline och jag lägger mig i sängen med henne, hon somnar till en halvtimme, vaknar sen och är vaken till 4. Då jag går ut och väcker Yoanna och Gustav och fixar välling. Sen ger vi dom det och jag i hopp om att Yoline kanske ska somna om! Men icke, hon låg vaken i 2 timmar och jag försökte få henne att somna. Sen nockar hon sitt huvud i min läpp också, så den e jättesvullen, har fetaste fläskläppen som gör svinont! Men sen insåg jag att hon aldrig skulle somna, så jag gick upp och kollade OC på datan med henne kl 6. Och nu har Yoanna vaknat, men gustav ligger fortfarande o halvsover bredvid, så jävla fuskigt!!!! Är bajisgt trött :( och påtal om bajs så bytte jag också nyss FETASTE bajsblöjan, morgonen skulle inte kunnat börja bättre! Inte en jävla chans.

Kommer bli en dålig dag, det känner jag på mig. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0