Busungar

Om det nu visas 100 likadana bilder så vet ni varför :)


Kommentarer
Postat av: sam

åååh fan! jag glömde skicka in min fråga på frågestunden! :'( kan jag få ett personligt inlägg :D :D :D? isf så lyder min fråga som följande att: skulle du kunna tänka dig att ha sEx med mig? hihi <3

2011-10-18 @ 16:12:36
URL: http://ssamanta.blogg.se/
Postat av: minea

Är det inte risk att barnen stoppar i sig något när de är på golvet? Tänkte på att det såg lite stökigt ut.

2011-10-18 @ 20:05:19
Postat av: Jempa

Allvarligt Minea, hade du inget vettigare att kommentera. Tror nog att Amanda har koll på det. Gissar att det finns barn som lever i mycket stökigare hem än så o överlever. :P

2011-10-20 @ 08:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0