Flååååt

för att jag inte uppdaterat idag.
men vi var vid soc förut, gick braa som tusaan :) har nu sagt att gustav bor på gotland o så. och imorgon ska vi till skatteverket och försäkringskassan, gustav ska skriva sig på gotland och sen ska vi ansöka bostadsbidrag tillsammans :) 
Var vid lägenheten igår också, och dom har kommit jättelångt, har spacklat hela lägenheten. Så jag gick dit så fick jag bestämma vilken av väggarna som jag ska ha fondvägg på!

Ikväll ska vi se desperate hosewives,
busyoanna idag efter hon ätit lunch :)

pusspåer

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättemysig bil hhe, man ser riktigt hur glad hon är =)

2011-10-26 @ 14:51:48
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: Emilia

Bor du på Gotland?

2011-10-26 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0