Jag svarar

hej. har en fråga, de som gjorde din tatuering, gör de på andra som e under 18 oxå elr va det för att du kände dom de gjorde den åt dig? undrar för att jag vill göra en tatuering på min häst men hittar ingen tatuerare som gör på minderåriga...
va har de för hemsida föresten?
Dom har ingen legkontroll, därför
gjorde dom på mig ;) Dom har ingen hemsida heller tyvärr.

ta kort på lägenheten, vill se:)
jag bor inte där nu, men tar kort när vi flyttat in för nu håller den på o renoveras!

Fryser dom inte om fossingarna? Dom kanske har filt i vagnen? :)
yes dom har filt i vagnen :p

Har några frågor:)
Har du lärt dig att se skillnad på Yoanna och Yoline? Och har dom olika personligheter och så?
När flyttar du och gustav in i lägeheten?
Kram! Hoppas du får en bra dag! / en trogen bloggläsare
Yoanna har längre hår än Yoline! Dom är inte så jätteolika i personligenheten ÄNNU, faktiskt.
Vi flyttar inom ca 3 månader. Målarna och dom som renoverar har 3 månader på sig! :)
Tack detsamma sötis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger tatuerarstudion då?:)

2011-10-16 @ 11:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0