Kalas i mängder

Godkväll allihopa!
Vad söta ni är ang inlägget under :)

Varit på kalas idag hos min lilla kusin Emy som äälskar att hålla i yoanna & yoline och busa med dom, så söt :) Imorgon fyller min kära syster år, så då blir det äännu mera kalas! hihi.
På måndag ska vi till ungdomsmottagningen, ska ta ett graviditetstest, och sen boka tid till att sätta in en p-stav!!!! Och på onsdag så ska barnen sova i tofta hos gammelmormor och gammelmorfar så jag och Gustav kan få sova en hel natt, skönt.. Då kanske vi ska passa på att gå på bio också eller gå ut och äta eller nått myspys :)

Guuud.. är så sjukt mätt nu! Har ätit mat och sen gjorde min syster efterrätt till oss också :p
Nu tjatar Gustav och Ida på mig att jag ska gå upp och se film med dom, men njaa.. ja vene ;)

Prinsessorna sover nu iallafall. Dom har börjat ställa sig i krypställning också, kolla här: (bara mina vänner på facebook som kan se) är ni inte vän med mig så lägg till mig jag heter Amanda Dahlström, men skriv gärna att ni är bloggläsare också så att jag vet :) Och en till film när dom hoppar i hoppgungan, hahah.. så söta!

Nu blev det ett långt och OINTRESSANT inlägg, haha!
Ha en bra kväll så hörs vi senare eller imorgon.

Pusselipusspuss


Kommentarer
Postat av: Sara

Misstänker du att du är gravid,?

2011-10-08 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0