Kärlek

Jag ligger här i soffan och älsklingen håller på att ladda ner en skräckis. Och jag bara känner hur mycket jag älskar honom, nu sitter han och klappar på mitt ben hahah sötaaa. Och jag äääälskar våra döttrar, det finaste vi gjort och det finaste som finns. Snart flyttar vi till våran alldeles egna lägenhet, ett eget boende, ett eget liv. Bara vi fyra, våran familj. Så som det egentligen alltid borde ha varit. Fast det gick rent ut sagt åt helvete med Gustav när barnen föddes, han tog inget ansvar och fanns varken för mig eller barnen så förtjänar alla människor en andra chans. Och den chansen har han verkligen tagit, på allvar. Han är en helt uuunderbar pappa som hela tiden säger "jag älskar dig gumman" till barnen, och när han inte säger det så visar han det ändå. Han ligger alltid och håller om dom, gör massa roliga ljud och "åkande bilar som vill parkera i munnen" när dom äter mat osv. Jag är så glad att vi är tillsammans igen. Nu är det mamma pappa barn barn, haha :). Han är världens bästa pappa och världens bästa pojkvän, och jag älskar honom till månen och tillbaka tusen gånger om till universum och stjärnstopp! Ah, helt obeskrivligt mycket. Min älskling, finast bäst och underbarast!! <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Måste bara säga detta! Jag tycker det är görbra att ni är tillsammans igen, både för din skull eftersom ni älskar varandra men också bra för tjejerna att få växa upp med sin biologiska pappa (menar inget illa mot Anton nu eller något men du kanske förstår?:P) Och jag håller med dig, alla är värda en andra chans hur dumma dem än har varit (vet av egna erfarenheter vad jag pratar om) och även om han inte ställde upp när dem föddes är det sjukt bra att han gör det nu och visar att folk kan förändras och ta vara på sin andra chans! Tycker kort och gott att ni är en supergullig familj och önskar er all lycka till:)<3

2011-10-15 @ 20:36:02
URL: http://linnromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0