Kommer bli världens jobbigaste dag!!!

Asså känner bara för att GRÅTA. nu har man ju ställt om klockan oxå, vilket betyder att barnens rutiner kommer FÖRSTÖRAS helt och hållet. Nu när jag dragit ut läggtiden en timme tills halv sex så blir det skitjobbigt. För om jag ska lägga dom halv sex vintertid så är det egentligen halv sju!! Och barnen går ju inte direkt efter klockan så dom kommer vara dötrötta!!! HJÄLP MIG. ska jag köra dom vanliga tiderna eller ska jag lägga dom halv 5 som egentligen då är halv 6 som vanligt??? Hur gör ni? Tacksam för svar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kör med samma tider som jag gjorde när det var sommartid, åt han middag klockan 12 på sommartiden så äter han middag klockan 12 på vintertiden.

2011-10-30 @ 17:58:51
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: Petra Jacobsson

Fördela ut timmen över flera dagar o förskjut sov och mattider med 10-15 min varje dag så märker nog tjejerna inte av förändringen.

2011-10-31 @ 08:11:37
Postat av: Wilson

Trötta kids blir det men vi kör samma tider....

2011-10-31 @ 10:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0