såhär får det bli

tjejerna åt frukost idag vid halv 8 (egentligen halv 9). sen ska jag försöka ge dom mat kl 11 om dom kan hålla ut tills dess. efter det så ska jag ge dom gröten vid halv 3, och blir dom hungriga emellan så får dom äta ett kex eller frukt. Och sen lägger jag dom halv 6, fytuuusan vad dom kommer vara trötta ikväll eftersom det egentligen är halv 7!! men får försöka vänja dom vid det, jobbigt bara när jag ska dra ut tiden till halv 7 (vintertid) så hinner det lagom bli sommartid så kommer dom gå och lägga sig halv 8 hahah :p aja.. jävla skit!

ha en bra dag, heeh. pussisar

Kommentarer
Postat av: danten89

Underbart bra, själv?

2011-10-30 @ 12:19:41
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0