Svar på frågestunden!

För ett tag sen la du upp en hårprodukt som gör håret rödare, vart har du köpt den och hur mycket kostar den? :)
Har köpt den hos frisören (på Gotland dåra) men om du går till en frisörsalong så kan jag nästan med all säkerhet säga att det finns liknande produkter där. Den kostar 150 kr, och den är svinbra! Gör veeerkligen håret rödare.

Hej! Använder du fortfarande depens nagel-kit? Jag använder samma. Vilken storlek på tipparna tar du? :)
Nej det gör jag inte. Jag använder gele & uv-lampa. Tipparna är storlek 0-9. Men använder 5-9 :)

1. Är Gustav helt utskriven från behandlingshemmet nu? 2. Vad tycker han om Att du bloggar? 3. Kan du inte lägga upp en bild på er tillsammans (du och g och även med barnen också? 4. Varför har ni inte bara badbaljan på golvet? 5. Hur gammal är Gustav och träffar hans föräldrar flickorna något? Oj blev många frågor :p haha :) kram
1. Yes, helt utskriven! :)
2. Inget speciellt, haha.
3. Ja, kan göra de i nästa inlägg.
4. För att dom plaskar så mycket.
5. Han är 21 år. Ja, det gjorde dom när han bodde på behandlingshemmet också :)
Kram på dig!

vad hette studion du tatuerade dig på? :)
Det är ingen studio, utan mammas kompisar som kommer ner en gång om året till Gotland och tatuerar folk. :)

Jag fattar inte, har du & Gustav vart tsm förut och sen blivit ihop igen? Hur gammal är han? Vrf bodde han på behandlingshem?
Ja, vi har varit tillsammans två gånger förut :p Först blev vi tillsammans i februari 2010, gjorde slut i typ maj. Sen var vi tillsammans över sommaren 2010, juni till augusti och det var då jag blev gravid. Sen träffade jag inte honom på ca ett år. Så är vi tillsammans nu igen :) Han är 21 år. Och det har ni tyvärr inget med att göra.

Hur försörjer sig Gustav?? lever han på¨dig nu och du betalar allt?
De fanns förmodligen en anledning till att han bodde på de där boendet? kan du verkligen lita på honom?
Har ditt x någon kontakt med barnen eftersom du angav han som pappa där ett tag?? mycket konstigt
Nej, gustav har egna pengar. Ja det fanns det. Men som jag skrivit förut, alla människor är värda en andra chans och jag litar på honom till 110%! Anton har ingen kontakt med barnen på det sättet, utan när vi ses så hälsar han på dom, inget mer med det. Och det är INTE ALLS konstigt. Mina barn kan inte ha 2 pappor.

funderar ni på att skaffa fler barn om några år?
går de bra mellan dig & gustav? :)
Ja, absolut! Men det dröjer nog som sagt några år :)
Det går jättebra, han är en helt underbar pappa & pojkvän!

Hur stor är lägenheten?
Hoppas allt är bra med er kram!
Det är en 3a! :) kramkram.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min mamma är frisör och jag frågade om de hade någon sådan produkt men det hade dem ej (bor på gotland).

Så vart kan man då köpa den?

2011-10-17 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0