Cpmobil,jag hatar dig.

Är så sur på min iphone som aldrig vill det jag vill. Eller nu är jag egentligen mer sur på itunes, VARFÖR måste man använda det för att lägga in låtar på luren.. mitt itunes har typ crashat eller nått så de är helt fuckat och funkar inte. Man ba: KUL! Nej. Blir ledsen, måste ha gamla SKITLÅTAR på min mobil i typ resten av mitt liv bara för det. Och sen funkar inte min vanliga kamera heller, utan bara den som man videosamtalar med, så den tar jag kort med. o de ser ju bara lagom mobbat ut, sen är det skitsvårt också! :(
Sen hatar jag JUST NU att när den dör och man sätter i laddaren så startar den inte direkt. och jag höll på att skriva ett SVINROLIGT sms till gurra. men nejnej, nu måste jag skriva om, för skithögen måste ha 5% batteri först, fuuuck you iphone 4. Sämsta mobilen, ni som tänkt köpa den. DONT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju bara lämna in om den är trasig, de fixar det ju gratis

2011-09-22 @ 22:04:26
URL: http://levafri.blogg.se/
Postat av: Linda

Många klagar på iphone 4, även min pojkvän hehe ;D

2011-09-23 @ 14:10:55
URL: http://tydio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0