en bättre helg

Hej!
Nu ska tjejerna snart sova.. aa eller om 2 timmar då :p Då ska jag ta ett bad, myyyys! Sen ta på mig myskläder & bänka oss framför idol med la familia :) 
Imorgon ska vi på lunch ute i tofta hos min mormor & morfar, massa släktingar kommer dit oxå. Sen hem & natta prinsessorna och vänta på att min baby är framme med båten, så ska vi nog gå o lägga osss direkt :p
På söndag vet jag inte vad vi ska göra men vi hittar säkert på något, om de är fint väder såå kan vi gå t en lekplats o leekaaa! :) 
Aja, ha en bra kväll allihooopen.

& bästis du tar de lugnt ikv ;) love yooou

Kommentarer
Postat av: TheOneAndOnly

Lägga er o nuppe då ella? ;)

2011-09-30 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0