Filmkväll!

Hallojsan.
Barnen somnade precis så nu ska jag ladda ner en film som jag o samanta ska se ikv.
Måste verkligen ta itu med alla papper till försäkringskassan, ska söka bostadsbidrag. För den här månaden måste jag ju betala hyran till min lägenhet eftersom inflyttningsdatumet är den första oktober och man betalar en månad innan. Förstår mig inte på försäkringskassans papper, så himlans krångliga och sen är dom sjukt sega på köpet! 

Gustav sökte permis idag till nästa helg, HOPPAS han får komma ner!! Annars blir vi ledsna.

Jaja.. Pusspåer♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Har en liten fråga: Brukar dina barn kravla runt på hela golvet? Dra sig fram med armarna och sparka med benen?



Min son är galen i det, finns inget roligare för honom =P.

2011-09-08 @ 13:35:18
URL: http://tydio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0