Jag skiter i dig nu, och senare under dage...

img_3739 (MMS)

Jag skiter i dig nu, och senare under dagen kommer jag blocka din ipadress från att kommentera min blogg så att jag slipper dig. Tänker inte skriva något tio meter långt svar på tal och försvara mig, utan jag vet vad som är sant och inte. Jag vet vad som betyder i mitt liv och det räcker gott och väl för mig! Har bara en liten grej att säga. Bara för att man har blivit mamma så tar ens liv inte slut. Se på dig, du sitter hemma dag ut och dag in, du BER dina kompisar att sluta ringa, och då menar jag inte bara på natten. Du måste ha kontakt med dina kompisar även om du har fått barn eller inte och komma ut o göra någonting utan döttern för att kunna samla nya krafter. Även fast man älskar sina/sitt barn över allt annat så behöver man det. Fråga vilken annan mamma som helst. Och i sommras blev de kanske fest mer än vanligt för min del. Men jag tror inte att y&y kommer säga "du lämnade oss åt en barnvakt för att festa när vi var 6månader" njaaaa... Aja nu blev det 10 meter långt ändå. Och juste en sak till, du säger att folk snackar skit om mig? Då skulle du bara veeeta ditt eget ryckte "trycka-ner-unga-mammor-ida", har ju hört av ca 5 andra att du har varit på dom också o nu ba "neejj är hon i farten igen, hur fan orkar hon" så tänk på det nästa gång du ska hålla på att du inte har så JÄTTEBRA rykte i ung-mamma kretsen på Gotland. Aja anyway.. Idag är mina prinsessor 7 månader, mamma älskar er! <3 OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Tessa

Där gör du helt rätt Amanda, blocka henne!



Något måste ju hänt för helt plötsligt vågar hon uppge sitt namn vid inläggen!



Kan inte förstå varför man ägnar så mycket tid på att leta fel hos andra.



Sköt dig själv och skit i andra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-10 @ 09:02:37
Postat av: Linda

Hihi, Yoanna (rätt eller fel?) ser ut som en liten tjockis på bilden =P, jättegulligt =).

2011-09-10 @ 12:00:46
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: Patience -18år & mamma

I know what you're talking about

2011-09-10 @ 12:53:54
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/
Postat av: Jet

Inte bara hos unga mammor hon har skitrykte på gotland. Hon har det över huvud taget!

2011-09-10 @ 13:13:49
Postat av: Jessika

Blocka henne. de gör du rätt i. hon har verkligen inte någon rätt i hela världen och lägga sig i ditt liv hur du lever.. om hon bara ska störa sig på de så behöver hon inte läsa. vadå dåligt ryckte som ung mamma, vart går gränsen som ung mamma??

2011-09-10 @ 13:38:16
Postat av: Anonym

som ida skulle bry sig om hon har dålig ung mamma krets på gotland? hon bor ju isthlm

2011-09-10 @ 17:46:40
Postat av: Anonym

jet, helt rätt kommentar. stämmer precis. Men hon har så dåligt självförtroende att hon dövar med att trycka ner andra, eller försöka i allafall.. så jävla pinsamt

2011-09-10 @ 17:58:31
Postat av: ina - 15 år och hjärtsjuk

Det gör du rätt i att blocka henne , om man "mobbar" eller är "elak" mot någon ska man inte slösa bort tid på den personen <3



Jätte fin bild :D



Kram ina <3

2011-09-11 @ 00:15:41
URL: http://inaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0