Lite (mycket) kärlek

Jag ÄLSKAR att vara mamma till världens underbaraste döttrar, jag ÄLSKAR att sitta hemma varje kväll med min bästavän och mysa, jag ÄLSKAR att min pojkvän snart ska flytta ner hit, jag ÄLSKAR alla som stöttar & hjälper mig, jag ÄLSKAR att tvätta (tro det eller ej), jag ÄLSKAR att hellre köpa barnkläder än kläder till mig själv, jag ÄLSKAR att planera, jag ÄLSKAR att jag snart flyttar till eget fast det dock är lite nervöst så vill jag såklart känna att jag har mitt egna liv fast jag kommer sakna att kunna prata med mamma varje dag och bråka med min syster (fast jag älskar henne). Ja, jag älskar verkligen allt med mitt liv. Har aldrig mått bättre. Att bli mamma är lätt det bästa valet jag har gjort i HEEEELA mitt liv. Har dock aldrig gjort så jättesmarta drag annars, men det är verkligen helt underbart! Gustav ska söka jobb, så han kan skriva ut sig från behandlingshemmet, han ska ringa till jobbet (på Gotland såklart) imorgon och om han får det så flyttar han inom en vecka!! :D Jag är så jävla glad. Så jävla glad att det är han & jag igen, vi kommer få det så jävla fucking BÄST. Jag älskar dig Samanta också, så galet jävla mycket. Älskar våra flummstunder, som igår.. När vi tog mammas kepsar och hoppade runt här. Jag älskar alla våra myskvällar, du är världens bästa vän. Önskar att alla hade en sån som du! Jag älskar dig mamma och din (för tillfället) haltande fot, kunde aldrig fått en bättre mamma än du, du är precis som jag och förstår mig alltid. Ida, jag älskar dig också och det vet du fast jag älskar att retas med dig och göra dig förbannad, det är typ nästan det roligaste jag vet. :) Mormor & Morfar, ni är helt underbara, vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan er. Tessa, du är en ängel. Pappa, jag saknar dig, nästa sommar ska jag dra med gustav och barnen upp till Norge, för jag saknar Norge också! Och sist men störst, jag älskar er Yoanna & Yoline, min livsglädje, mitt allt, mitt liv. ♥

Kommentarer
Postat av: ina - 15 år och hjärtsjuk

Väldigt fint skrivet , är glad att du mår bra det är du värd.

Hoppas allt med flytten kommer gå bra :)



Kram Ina <3

2011-09-20 @ 23:12:06
URL: http://inaholm.blogg.se/
Postat av: madde

Åh så fint skrivet! :D Vill också ha en egen familj och vara lycklig :)

2011-09-21 @ 15:09:05
URL: http://mmaddeee.blogspot.com
Postat av: linn

Jätte fint skrivit Amanda! Du är verkligen en KANON mamma!

kram :)

2011-09-21 @ 18:14:45
URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0