När barnen vaknade imorse för en timme sen...

När barnen vaknade imorse för en timme sen så fick jag aaaaasont i magen och mådde illa som tusan!! Och sen somnade dom om men jag kunde inte, kände bara att jag skulle spy hela tiden plus att jag hade världens magknip. Men efter ca 20 minuter försvann magknipet o jag mådde bara illa.. Sen nu för typ tio minuter sen så känner jag att det börjar komma upp så jag sprang till toan och spydde som en jävla gris.. Usch! Nu mår jag svinbra, som att inget har hänt.. Någon som vet vad det kan vara? :S nu ska jag sova lite oxå innan tjejerna vaknar igen. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

gravid?:p

2011-09-09 @ 08:44:25
Postat av: Jessika

de kan vara mkt. men kanske nervositet? stress? Eller bara något konstigt du ätit.

2011-09-09 @ 09:28:14
Postat av: Elin 14 år och gravid

Kanske du är gravid igen.?

2011-09-09 @ 10:26:07
Postat av: Emma

Om du skulle vara gravid skulle du behålla barnet.?

2011-09-09 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0