Nya facebook


Så ser den ut. Den kommer den 6 oktober till alla, varesig man vill eller inte. Och vill ni ha den redan nu så gå in på den här länken och följ steg för steg i bildspelet. >på egen risk< Eller så njuter ni medans ni har gamla BÄSTA facebook. Jag gjorde det såklart, men det var nog det värsta jag sett! Ni ser bilden jag har på Yoanna och Yoline där uppe? Det kallar dom för "omslag". Och loggen heter nu "tidslinje". Om dom kommer med en bruksamvisning för detta så blir jag överlycklig för jag fattar inte ett PISS! Men jaja. Får väl bara vänja mig helt enkelt. Om någon månad kommer detta vara som en dans på rosor. Förut när facebook ändrade sig så var det också SKIIIIIIT! men nu saknar jag gamla :( :( :( :(


och min senaste status är bara min & samantas skithumor hahaha.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sök på google gamla facebook! Det gjorde jag, och det funkade :)

2011-10-02 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0