Oj glömt bort att blogga!! Nu ligger jag y...

img_1718 (MMS)

Oj glömt bort att blogga!! Nu ligger jag yoanna och yoline i sängen och busar. Idag har vi varit i affären, hämtade ut ett paket, mina smycken oxå :) skitfina!! Sen kollade jag hur mkt pengar jag hade på kontot 11 tusen!! Ja ba vaaasaaaa ??? Och ska ännu få 4000 till (föräldrapenningen) helt galet.. :p brukar allt som allt få "bara" 9800 i månaden. Det är säkert möbelbidraget, men de går ändå inte ihop :p aja.. Barnen har fått nya pipmuggar, leksaker, nappar och en bok idag när vi var i affären :) hörs sen puss


Kommentarer
Postat av: alexandra

Men gud vad pengar du får i månaden!

Kan du inte skriva exakt vart du får allt ifrån? :) Om du inte tycker att det är för personligt så klart, då ber jag om ursäkt :)

kram

2011-09-25 @ 17:53:25
URL: http://alexandraslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0