Sjukgymnasten

Godmorgon :)
Jag, Yoanna och Yoline har precis ätit frukost och klätt på oss. Klockan 10 ska vi ner till sjukgymnasten för att i början av sommaren tyckte BVC att Yoanna var platt på höger sida av huvudet så dom bokade en tid ner dit och sen fick vi några tips på hur hon skulle kolla mer åt det andra hållet (då hon mest sov på höger sida, tittade åt höger osv) och nu under sommaren så har hon börjat vända sig runt på mage och det gör hon åt vänster håll, så jag tror det har jämnat ut sig. Men vi ska iaf på efterkoll idag! :)
Skitväder är det också, annars kunde vi tagit en prommis ner. Menmeeeen.

Ah, plz.. Fick en kommentar "skulle du verkligen se till att bli gravid igen för att sen göra abort du borde lärt dig något" Vem fan har sagt att jag ens ÄR gravid? Det är jag inte. Och vem fan har sagt att jag inte skyddar mig? Nej, juste. så håll käften!!

Och en annan mindre rolig kommentar "varför ska vi börja kommentera när du aldrig svarar?" alltså, jag kan inte skriva ett nytt inlägg varje gång jag får en fråga. Sen är det ofta folk som frågar saker jag redan svarat på, och de känns det ganska meningslöst att sitta o dra upp samma sak gång på gång. Men om ni frågar frågor så kan jag göra ett inlägg varje gång jag har fått 5 frågor o svara på dom, deal? Så sätt igång o fråga nu då och JAG SKA SVARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0