some confessions

Jag vill bara visa hela världen vad jag tycker om dig, hur du har svikit mig. Skämt ut dig själv. Vill få människor som ser upp till dig att kolla ner på dig. Vill få ditt självförtroende sämre än det redan är. Vill att du ska inse när du gör fel. Vill personligen visa dig hur du behandlar alla andra i din omgivning. Vill berätta för människor hur äckligt falsk du är. Vill att du ska sitta helt ensam, utan någon, sviken och ensam. Vill ge igen så jävla mycket för allt du har gjort. Vill slänga alla grejer från dig. Du är en vilsen själ, du är sorlig och hemsk! Du är helt enkelt bara trasig. Hoppas du hittar vägen till lycka. Hoppas du väljer rätt väg, eller nej.. Jag hoppas du väljer fel, samma som du alltid har gjort. När vi tar studenten så ser du det från en parkbänk på öster med en avslagen öl i handen. Alla väljer olika, och mitt val är att välja bort dig.


Kommentarer
Postat av: emma.

Jag har följt dig ett bra tag & jag tycker verkligen om din blogg :) dina små tjejer är så söta & du med!

sluta inte blogga, lyssna inte på folk som bara klankar ner på dig. Skit i dom. jag vet visserligen lika lite som dom, men jag tror av hela mitt hjärta att du tar hand om dom jätte bra :)

man ser hur mycket du älskar dom!



sluta inte blogga! för jag läser :)

(är bara dålig på att kommentera)

2011-09-04 @ 20:13:42
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem

2011-09-04 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0