stackars lilla älsklingen

hörde nyss att en av tjejerna började gnälla inifrån sovrummet, så går jag in och kollar då är det Yoanna som är jätte nästäpt :( hon låg där och snörvlade och nös. så vände jag på henne och hon vände tillbaka på mage 2 gånger, och jag hittade inte hennes napp där i mörkret, så jag lyfte upp henne och hade henne i famnen och så hittade jag nappen, då la jag ner henne och gav henne nappen och så somnade hon igen. om hon vaknar en gång till så tar jag upp henne så får hon lite näsdroppar. HOPPAS verkligen inte att hon ska bli sjuk nu, mitt lilla hjärta ♥ :(

här hade lilla yoanna (2 månader) RS-viruset

sen smittade hon lillasyster också, stackarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0