Svar om gustav

Någon som frågade vilket land gustav kommer ifrån, och han är från colombia! :)

Sen ville någon att jag skulle berätta hur vi träffades från början.
Mina kompisar hade träffat honom på nyår (2009-2010) och som den lilla partyprisse jag var då så hade jag precis kommit hem från Norge och ville fira nyår i efterhand med mina kompisar. Så vi försökte hitta någon som kunde köpa ut till oss och då frågade vi Gustav, fast han inte ens var 20 då men aa.. Han kanske kunde fixa något sa han. Sen så hördes vi iaf inte mer under dagen utan vi köpte av en annan. Så på kvällen ringde jag honom, vet inte varför.. Men då beställde han en taxi till oss hem till hans kompis där han alltid bodde när han var på Gotland. Så då var vi där. Och sen började vi festa med honom typ hela tiden, och var hemma där varje dag typ. Och tillslut började jag och gustav träffas nyktra och själva också. Han kom hem till mig och kollade film och sådär. Och tillslut så sa vi att vi var tillsammans den 5/2-2010.

gammal gammal gammal bild på oss. söta vaaa? haha :)
sen gjorde vi slut någon gång i maj. Men han kom ner till gotland sommaren 2010 också, och då blev vi tillsammans igen, och det var då jag blev gravid (ovetande). Så när jag åkte upp till stockholm till honom när sommaren var slut så dumpade han mig där uppe, för han hade träffat en annan tjej. Ja, sen hade vi inte kontakt på ca 9 månader. Och sen började vi prata igen när jag och Anton gjorde slut. Vi pratade i telefonen och chattade typ varje dag. Och sen var det ju nu när han kom ner på barndopet som vi insåg att vi hade känslor för varandra igen. Så han gjorde slut med sin tjej o sådär.. Och nu är det VIIIII, FÖRALLTID ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0