Svar på frågestunden

Hur känns det att vara tillsammans med barnens pappa igen?
Kommer ni träffas ofta eftersom han bor på behandlingshem?
har köper du mest kläder ocksånt till barnen?
brukar du köpa begangnade kläder ibland eller bara nya?
ska barnens pappa bo med er när du flyttar?
hur mycket kostar maten till barnen per månad?
Vad roligt att ni är tillsammas igen vet själv hur det är att ta hand om sitt barn när man är ung som jag.Vad säger Anton att du är tillsammas med barnet pappa är han svartsjuk ..?
Hur blev ni tillsammas igen vad hände berätta lite.?
Hur ska du göra med skolan? Ska du gå om gymnasiet och isåfall vad ska du gå för linje och med vilken årskull?:)
Och vilket dagis ska barnen gå på?
Och ska du isåfall hämta barnen efter skolan liksom?
Nu blev det mycket! Haha kram!
Hej! Jag undrar om du funderade på några andra namn än Yoanna och Yoline till tjejerna, och varför du valde just dessa namn? =)
1. Varför bor pappan på behandlingshem? 2. Har nu haft sex efter att tjejerna föddes? 3. Vad tycker dina föräldrar om honom och att ni är tillsammans igen?
Vad är det bästa med att vara mamma ?
Vill du ha fler barn om du vill när ?
Vad är det bästa och värsta som hänt dig ?
Hur gamla är yoanna o yoline nu ?
Det var lite frågor hoppas du svarar :)
Kram Ina <3
När Gustav träffar barnen, beteer han sig som en pappa då, alltså tar ansvar och sånt?
Känns det inte konstigt att han missat barnens första tid och nu kommer vara en del i deras liv?
Har Anton någon kontakt alls med barnen? Jag menar, han var ju ändå med på förlossningen osv.. Vore ju lite elakt av honom att bara försvinna helt ju..!
Tar du hand om barnen själv hela tiden, eller lämnar du bort dom till tillexempel din mamma någon timme per dag? Jag syftar på att du verkar vara med Samanta väldigt ofta, men barnen kanske är med? :)
Hur känns det att vara tillsammans med barnens pappa igen?
Underbart!
Kommer ni träffas ofta eftersom han bor på behandlingshem?
Han kommer komma ner hit och va med oss lite då och då, men tyvärr inte så ofta som jag egentligen vill. Men om 3 månader är han FRI därifrån och då flyttar han ner till gotland!
var köper du mest kläder ocksånt till barnen?
H&M och Cubus skulle jag tippa på.
brukar du köpa begangnade kläder ibland eller bara nya?
Nej, köper aldrig begangade kläder. Säger inte att det är något fel på det för det! Men jag gör det inte.
ska barnens pappa bo med er när du flyttar?
Japp! Han flyttar med oss in i lägenheten.
hur mycket kostar maten till barnen per månad?
Runt 1000kr.
Vad roligt att ni är tillsammas igen vet själv hur det är att ta hand om sitt barn när man är ung som jag.Vad säger Anton att du är tillsammas med barnet pappa är han svartsjuk ..?
Hur blev ni tillsammas igen vad hände berätta lite.?
Anton är inte svartsjuk, han är bara glad för våran skull. Jag och Anton är kompisar! :)
Hur vi blev tillsammans.. vi har pratat ganska länge på msn och telefonen, sen kom han ner på barnens dop och sov hos mig och då fick vi känslor för varandra igen. Så vi bestämde oss för att göra ett nytt försök!
Hur ska du göra med skolan? Ska du gå om gymnasiet och isåfall vad ska du gå för linje och med vilken årskull?:)
Och vilket dagis ska barnen gå på?
Och ska du isåfall hämta barnen efter skolan liksom?
Nu blev det mycket! Haha kram!
Jag ska börja skolan hösten 2012 har jag tänkt, på frisörlinjen! :)
Jag har inte fått svar ang dagisplats ännu, men har sökt några olika dagis i närheten där vi bor.
Ja precis, lämnar dom innan skolan och hämtar dom när jag har slutat, såklart. KramKram!
Hej! Jag undrar om du funderade på några andra namn än Yoanna och Yoline till tjejerna, och varför du valde just dessa namn? =)
Nej, inte som jag kan komma på nu. 
Har svarat på det i tidigare frågestunder :)
1. Varför bor pappan på behandlingshem? 2. Har nu haft sex efter att tjejerna föddes? 3. Vad tycker dina föräldrar om honom och att ni är tillsammans igen?
1. Hade det rört er så hade ni redan fått veta det, men det är tyvärr ingenting jag skriver ut i bloggen. 2. Ja? 3. Dom tycker bara det är kul, och hoppas att det ska funka den här gången! :)
Vad är det bästa med att vara mamma ?
Vill du ha fler barn om du vill när ?
Vad är det bästa och värsta som hänt dig ?
Hur gamla är yoanna o yoline nu ?
Det var lite frågor hoppas du svarar :)
Kram Ina <3
Hela mammalivet är helt enkelt bäst! 
Absolut vill jag ha fler barn, men det dröjer nog några år innan det händer.
Oj.. Inget jag kan komma på nu.
Dom är 7 månader på lördag :) 
Kram på dig ♥
När Gustav träffar barnen, beteer han sig som en pappa då, alltså tar ansvar och sånt?
Känns det inte konstigt att han missat barnens första tid och nu kommer vara en del i deras liv?
Har Anton någon kontakt alls med barnen? Jag menar, han var ju ändå med på förlossningen osv.. Vore ju lite elakt av honom att bara försvinna helt ju..!
Tar du hand om barnen själv hela tiden, eller lämnar du bort dom till tillexempel din mamma någon timme per dag? Jag syftar på att du verkar vara med Samanta väldigt ofta, men barnen kanske är med? :)
Gustav har bara träffat barnen två gånger, så nej.. inte dirket. Han kan ingenting om pappalivet, men jag ska lära han allt jag kan när vi träffas! Nej, det känns inte konstigt, alla människor är värd en andra chans. 
Anton har inte så mycket kontakt med barnen, vi har ju bråkat ett bra tag nu.. typ hela sommaren. Men nu på senaste tiden så har vi träffats några gånger, yoanna och yoline fick presenter av honom. Men vi är iaf kompisar nu och det är så det får bli. Han kommer inte ha något speciellt med Yoanna och Yoline att göra, utan han blir mer som 'mammas kompis' bara. 
Ja, barnen är naturligtvis med när jag är med Samanta! :)

Kommentarer
Postat av: alexxndra

vad kul att du ska börja på frisörlinjen! jag går själv där nu, jag började för tre veckor sen och det är så jävla kul! :D

jag tror verkligen att du skulle kunna trivas på en sån linje med tanke på att du verkar vara väldigt kreativ med både hår och naglar!

2011-09-07 @ 06:14:56
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Emmasc

Frågan var om NI haft sex, du och pappan till barnen

2011-09-07 @ 10:02:10
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är grym tjejen kör på , lycka till med allt.

2011-09-09 @ 11:37:43
URL: http://tigrouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0