svar på frågor

från >http://mammandaa.blogg.se/2011/september/senildement.html#comment< som redan har frågat frågan 2 gånger. Men nej, dom skall inte få gustavs efternamn. Hur jag hinner göra allt? Gör inte speciellt mkt förutom att tvätta o gå promenader? ;) 

och från någon annan. Om jag får ett till barn, en dotter så har jag redan tänkt ut vad jag ska göra med tatueringen. ska bygga på den på handleden där de står mis hijas alltså mina döttrar. sen är de y&y's födelse datum ovh två hjärtan. får jag en till dotter så ska jag skriva hennes personnummer under dom två hjärtana och sen ETT till hjärta :) om de blir en kille vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf ska de inte få hans efternamn

2011-09-14 @ 15:42:34
Postat av: denise

om du skulle få flera barn, har du funderat ut några namn då :)?

och måste bara säga att du har så himla söta döttrar och du verkar vara en helt underbar mamma till dom! :]

kram

2011-09-14 @ 19:14:10
Postat av: Linda

Tack för svaret på tatueringen =)

2011-09-15 @ 13:46:12
URL: http://tydio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0