Tänker inte ens yttra mig

Du som kommenterar, jag orkar liksom inte bry mig längre.

Så, läs min kompis louise's kommentar och inse lite jävla FAKTA:
Du har säkert inte träffat Amanda och hennes barn, du vet inte hur dom är med varandra eller hur Amanda sköter sina barn. Hör du vad jag upprepar saker? ´´amandas barn´´ aaa juste ! det är hennes barn, så hon vet exakt vad som är bäst för dom och när hon kan göra saker. Det ända du vet om hur Amanda tar hand om sina barn och hur dom har det , det är det lilla du läser på hennes blogg. och inte FAN skriver hon där , nu har jag plockat ur och i diskmaskinen, lagat mat till hela familjen osv . Du vet inte ett skit din anonyma piggsvin ! Så dra, det finns faktisk MÅNGA som har intresse av att läsa amandas blogg som tycker att dina omogna kommentarer förstör. Tillslut kanske hon slutar blogga. Hon har två barn och vi som gillar hennes blogg ska va glada att hon tar sig tid att skriva så att omvärlden får läsa och se hur det är ha barn och speciellt tvillingar i amandas ålder, jag har vart med amanda och sett hur hon tar hand om y&y och hon gör det utmärkt ! så sluta klanka ner på att hon festar . för det ska hon fan få unna sig! hon har med sig barnen vart hon än går , hon gör ALLT för dom ! dom är små prinsessor som är så grymt älskad av sin mamma! Amanda nattar sina barn innan hon går ut och gör något på kvällen , hon ger dom mat byter blöja på dom och sätter på dom pyjamas och nattar dom . SEN går hon ut och roar sig , det ända hon då begär av sin mamma är att hålla koll på fall om dom vaknar. sååå nu kommer en fråga till dig anonym 1. varför kan du inte säga vem du är ? varför ens yttra sig om du inte kan stå för det du säger? och alla andra som kommenterar värdelösa kränkande kommentarer kom ihåg att amanda har två barn inte ett !
så dax att kliva ur sandlådan nu va och iaf kunna säga vem fan det nu är som sitter bakom sin jävla data i sitt lilla rosa flickrum och kommenterar dom här kommentarerna . jävligt förband om du vill veta det ! och sluta leka så förbannat häftig när du inte ens kan skriva ditt namn ! som sagt du får gärna komma tillbaka och säga samma sak när du inte sitter bakom din dator i din trygga lilla flickrum . vill du leka den här leken så är jag gärna med i den.
OOOHH SNAP!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Johanna

hej amanda! jag har läst din blogg ett bra tag nu och jag vill bara säga att du verkar vara en riktigt bra mamma och jag tycker att det är så otroligt tråkigt att du får så himla många negativa kommentarer. eller negativa skulle jag nog inte kalla dom. dom är rent jävla kränkande!

jag är helt säker på att du vet vad som är bra för dina barn. vad som är bra för er. och jag tycker att det är otroligt roligt att se att du även kan gå ut och ha roligt på egen hand. det är en sak som är väldigt viktigt, som många mammor ofta glömmer bort, att ta hand om sig själva. jag beundrar verkligen dig, så otroligt roligt att se att du är så modig. du tar hand om dina flickor helt själv. du ger dom en sådan otrolig kärlek! du kommer gå långt, för du verkar vara en sådan otroligt stark person. ta åt dig av alla kommentarer som för någonting gott med sig och skit i alla kränkade kommetarer! you rock!

2011-09-04 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0