tidsfördriv

Senaste impulsköp:

4 barnböcker! :)

Om du var en blomma:

Ah, okej.. en ros då kanske?

Pryl du inte kan vara utan:

Min mobil.

Lyx är?:

Dyrt ;)

Tidningar du prenumererar på:

FRIDA

Vad gör dej förbannad:

Folk som har fördomar mot unga mammor.


När grät du senast?

Oj.. det var ett tag sen.

Mjukt eller hårt:

Hårt ;)

Kram eller puss?:

Puss!

Hyrfilm eller bio?:

Bio.

Natt eller dag?:

Dag!

Yngre eller äldre?:

Killar? Isf äldre :)

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?:

Hahah, gud nej.

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?:

Nej.

Finns det någon du ogillar starkt?:

Det finns det absolut!

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?:
Jag är bra på att lösa dom, om jag vill.

Om någon trycker ner dig, vad gör du då?:

Står upp för mig själv.

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?:

Både och.

Är du svartsjuk?:

Ja, ibland.

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?:

Frisör vill jag bli! :)

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?:

Nej.

Vad är det första du tänker på när du vaknar?:

"Vad är klockan?"

Är du troende?:

Nja.. Lite

Tycker du om stearinljus?:

Ja, mys ♥

När blir man vuxen?:

När man klarar sig själv.

Hav eller sjö?:

Havet!!

Vad har du för väckarklocka?:

Mina döttrar, haha. ;)

Har du betalat månadens räkningar?:

Nepp, inte ännu.

Använder du hudlotion?:

Ibland.

Tycker du om Dr Pepper?:

Nej, fy.. smakar skit!

Äpple eller Päron?:
Äpple.

Äter du fiskbullar?:

Nej.

När klippte du dig senast?:

Några år sen, haha.

Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? :

Mc donalds

Platt eller vanlig dataskärm?:

Platt.

Vad har du för mobiltelefon?:

Iphone4

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?:

Nej :p

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?:

Har ingen byrå, men i min garderob, japp!

Har du blivit sövd någon gång?:

Nej.

Lever din mormor?:

Ja ♥

Har du varit med på TV?:

Nepp

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?:

Inget speciellt

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?:

Hahah.. NEJ

Beskriv din humor:

Bäääääst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0