tröttisar

La precis in två små trötta tjejer i sina sängar, nu är det iaf tyst i rummet, tror att dom kanske har somnat. :) 
Idag skulle vi egentligen på kalas-maraton, haha nej men två olika. Men kände att det blir för jobbigt då som helst inte ska sova något efter klockan fyra. för då blir dom superpigga och är uppe hela kvällen ist. Bokade om min tvätt tid från idag till imorgon oxå, känns surt när jag ändå bara ska sitta här hemma och inte göra någonting. Men men..

Ikväll ska jag nog va med samanta som vanligt, hehe! Ska ladda ner en film nu medans tjejerna sover middag som jag och hon kan kolla ikväll :D


älskar er så sjukt mkt ♥

Hoppas ni får/har haft en bra dag.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0